Nu är den sista föreställningen utav vår klasspjäs avslutad! I två veckor har vi hållit på och övat som bara den, och jag måste nog säga att efter allt slit och nervösa beteenden så blev resultatet mer än bra!!! :D Ni som har sett den kan nog hålla med mig. :)
Jag har en sån härlig klass!!! Visst, jag kan känna mig utanför ibland eller nästan bryta ihop för att jag surnat på dem... Men jag kommer ändå alltid tillbaka till att alla är så fina. Toppen allihopa!♥
 
Även fast alla kanske inte vill erkänna det så tror jag ändå att vi alla har haft en väldigt rolig tid nu när vi jobbat med spelet. Jag tror faktiskt det gömmer sig en liten skådespelare inuti var och en av oss...;-)
 
Vi äger på att spela kriminaldeckare och jag hoppas vi nästa termin kan vara lika bra på att tala engelska.. Vi ska ju till England!! :D :D :D
 // Liv 
 
"Candy" av Robbie Williams är dagens låt som jag ägnar helt åt oss!!! 
 

 
                      
                                                     Våran coola poster! (som jag själv faktiskt har skapat)
 

Liknande inlägg

3 kommentarer

Ingrid

21 Dec 2012 13:02

Jag har hört att pjäsen var jättebra. Hoppas att den finns filmad så att det finns möjlighet att se pjäsen vid ett senare tillfälle. Bravo!!

Svar: Ja, min mor var så vänlig att hon filmade vår sista föreställning! :) Klart du ska få se den, farmor!
Liv Pierrou

Hilda

09 Jan 2013 17:37

Vilken härlig bild, kul att få se din klass! :D kramar!

Svar: Tack! :)
Liv Pierrou

Ingrid

24 Jan 2013 14:43

Nu har jag sett filmen, den var lika bra som jag trodde. Fina skådespelarprestationer och spännande handling. Jag ser fram emot fler pjäser antingen i skolan eller i framtiden. Heja!!!!

Kommentera

Publiceras ej